torsdag 7 maj 2009

Heard it through the grapevine

This was my highlight of the day. Especially when Samuel Ljungblahd 39 minutes into the show sings Heard it throught the grapevine. I am seriously addicted to music. I cannot not listen to music. Which is why I never is going to restrain myself from listening to music. Ever! I also had a great dinner on the balcony, must have been at least 25 degres.

Remember I told you this challenge has made me feel calm? It has, and today was the first time in four days that I have been restless. However, I managed to do something about it. I studied! You don't need to worry though, I'm still me ;)

1 kommentar:

  1. Hej Anne-Panne!!! yes jag har hittat till din blogg, roligt att du har börjat igen! =) ett bra sätt att ha koll på dig måste jag säga! hehe. var och tränade ikväll, kände att det gjorde mig gott och då tänkte jag lite extra på dig. För du brukar alltid uppmuntra till att göra det som man mår bra av. Telefon snart igen tycker jag. Kramar!! (Samuel Ljungblad var för övrigt en skön överraskning)

    SvaraRadera